Aquesta és la pregunta vertebradora del nou itinerari.
Com que ja som experts en conèixer diferents històries, descriure els personatges, seqüenciar les parts d'un conte... Què us sembla si més endavant inventem un nou final per a la llegenda de Sant Jordi?
També us deixem uns enllaços per aprofitar qualsevol moment per ballar i cantar cançons relacionades amb Sant Jordi i el drac! Les podeu posar a casa i ballar-les tots plegats!
QUÈ SIGNIFICA SER VEGETERIÀ?
- Menjar carn
- Menjar pastanagues i enciam
- Menjar fruites
- Beure aigua
- No menjar carn
- Menjar verdures
- Menjar pollastre
.......
Per parelles cooperatives busquem informació a les tablets i ho comprovem!
Un cop hem trobat la informació contestem a la pregunta
I QUÈ PASSARIA SI EL DRAC FOS VEGETARIÀ?
Menjaria pastanagues
Menjaria patates
Menjaria fruita
Menjaria verdura i fruita
Menjaria pinya
Menjaria puré i sopa
A l'aula, vam veure diferents contes relacionats amb la llegenda de Sant Jordi. Així que decidim parlar sobre quins són els personatges principals de la història: el cavaller, el drac, el rei i la reina, la princesa i el poble.
Aleshores creem un lapbook gegant i cada classe de P4 descriu un dels personatges.
Decidim escriure-ho per parelles cooperatives
Un altre dia cadascú dibuixa el Sant Jordi i fem uns titelles per, més endavant, explicar la història. Mireu què bé han dibuixat al Sant Jordi!
Cada vegada el lapbook va agafant més forma. La classe de la Rínxols d'or ens encarreguem de dibuixar les cases i els arbres. Agafem un full, retoladors i plastidecors... i mans a l'acció!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada